پرسش‌های متداول

باشگاه مشتریان

۱- چگونه عضو باشگاه شوم؟
برای عضویت در باشگاه ابتدا شماره موبایل خود را جهت ثبت خرید و کسب اولین امتیاز ،به صندوق دار بدهید و بعد از انتقال خرید شما به سایت باشگاه ، رمز عبور برای شما پیامک می شود.  
۲- چگونه تارا کارت دریافت کنم؟
پس از ورود به پنل کاربر در قسمت درخواست کارت باشگاه وارد شده و گزینه ی درج درخواست کارت را بزنید و در قسمت بعد نزدیک ترین شعبه برای ارسال کارت را انتخاب نمایید و تایید کنید پس از بررسی و صدور کارت پیامکی برای شما ارسال خواهد شد که پس از دریافت پیامک می توانید به شعبه ی منتخب خود مراجعه نمایید و از مدیرشعبه کارت خود را دریافت نمایید.
۳- مزایای تارا کارت چیست؟
اینکه دیگر احتیاجی نیست شما شماره موبایل خود را به صندوق داربدهید و بعد از اسکن شدن کارت ،اسم و شماره شما در صفحه ظاهر میشود ، در ضمن شما میتوانید بر حسب خرید هفتگی یا ماهیانه ،تارا کارت خود را دریکی از شعب تارا شارژ نمایید و هزینه ی خرید را نیز از تاراکارت خود کسر نمایید. همچنین در مواقعی که فروشگاه تخفیف کلی اعلام کند ، آن تخفیف به صورت اعتبار در کارت شما شارژ می شود.  
۴- چگونه در باشگاه مشتریان تارا عضو شوم ؟
ابتدا وارد سایت www.tara.ir  شده سپس وارد باشگاه مشتریان تارا شوید و جهت دریافت رمز عبور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید و در قسمت بعدی پس از وارد کردن شماره همراه و کد امنیتی یک رمز عبور به تلفن همراه شما پیامک خواهد شد حال می توانید در صفحه ی اولیه با وارد کردن شماره موبایل و رمز دریافت شده وارد پنل کاربری خود شوید.
۵- چگونه می توانم رمز تارا کارت خود را تغییر دهم؟
شما می توانید رمز 4 رقمی دلخواه خود را به شماره ی 300071463 ارسال نمایید.
۶- امتیازات خود را از کجا مشاهده کنم ؟
پس از ورود به پنل کاربر در قسمت امتیازات می توانید کلیه ی امتیازهای دریافتی خود را مشاهده کرده و برای رویت جرئیات بیشتر وارد قسمت نمایش امتیازات با جزئیات بیشتر شوید.
۷- خریدهای خود را چگونه در سایت ببینم ؟
پس از ورود به پنل کاربر در قسمت خریدها می توانید کلیه ی خرید های خود را با تمام جزئیات مشاهده کنید.
۸- برای دریافت جایزه بن از کجا باید اقدام کنم ؟
پس از ورود به پنل کاربر در قسمت جایزه بن وارد شده و در صورت داشتن 500 امتیاز می توانید درخواست خود را ثبت کنید و پس از 24 ساعت مبلغ 50 هزار تومان شارژ هدیه در تارا کارت خود دریافت نمایید .
۹- قوانین امتیازدهی باشگاه مشتریان تارا به چه صورت است ؟
پس از ورود به پنل کاربر در قسمت قوانین امتیاز می توانید تمامی قوانین امتیازدهی باشگاه مشتریان تارا را مشاهده کنید.
۱۰- راه های ارتباطی با امور مشتریان چگونه است ؟
شماره تلفن مستقیم امورمشتریان : 07633681477 ارسال پیامک به شماره های : 300071463 و 100071463 پس از ورود به پنل کاربر در قسمت تماس با ما وارد شده و درخواست خود را ارسال نمایید. پس از ورود به پنل کاربر در قسمت پروفایل وارد قسمت پیشنهادات و انتقادات شده و ما را نظرات مفید خود بهره مند سازید.
۱۱- آیا باشگاه مشتریان دارید؟
بله ، به آدرس app.tara.it مراجعه فرمائید.
۱۲- آیا امکان ویرایش حساب کاربری ودسترسی به سوابق خریدهای قبلی من وجود دارد؟
بله . از طریق باشگاه مشتریان app.tara.it وهمچنین تماس با شماره تلفن امور مشتریان 32071122
۱۴- تا چه مدت می توان یک کالا را مرجوع کرد و چه شرایطی برای مرجوعی لازم است؟
مطابق آیین نامه مرجوعی تارا ، تا72 ساعت پس از خرید، همراه با ارائه فاکتور به شعبه مربوطه مراجعه فرمائید.
۱۵- ساعات کاری شعب تارا به چه صورت می باشد؟
شعب تارا همه روزه از ساعت 7:30 تا 23:30  آماده خدمت رسانی می باشد.
۱۶- چگونه می توانم ثبت شکایت کنم؟
از طریق تماس با شماره 32071122، فرم نظرسنجی موجود در شعب ، تکمیل فرم نظرسنجی درسایت tara.ir
۱۷- از چه طریقی می توان برای خرید کارت هدیه سازمانی اقدام کرد؟
تماس با شماره امور مشتریان 32071122 و ارسال فیش واریزی
۱۸- از چه طریقی می توان برای خرید کارت هدیه سازمانی اقدام کرد؟
تماس با شماره امور مشتریان 32071122 و ارسال فیش واریزی
۱۹- آیا دریافت فاکتور خرید در شعب تارا فقط از طریق لینک امکان پذیر می باشد؟
خیر، بسته به نیاز مشتریان گرامی، لینک فاکتور یا پرینت کاغذی فاکتور ارائه می گردد.

استخدام

۱- برای استخدام در مجموعه تارا چگونه اقدام کنم؟
با ورود به سایت tara.ir وارد بخش استخدام شوید و اطلاعات خواسته شده را تکمیل و ارسال نمایید. درخواست شما بررسی و مورد متعاقبا به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

تامین کنندگان

۱- چه تمهیداتی جهت رفاه حال تامین کنندگان و طرفهای قرارداد فروشگاههای زنجیره ای تارا در سامانه خدمات الکترونیکی پیش بینی گردیده است؟
دستیابی به اطلاعات فروش ، موجودی ، رویت اسناد رسید و مرجوعی و همچنین کلیه اطلاعات و سوابق مشارکتی کالاهای تامین کننده به تفکیک هر فروشگاه قابل اخذ می باشد.
۲- چطور میتوانم محصولاتم را در فروشگاه شما به فروش برسانم؟
هماهنگی برای ملاقات با واحد بازرگانی تارا  از طریق تماس با شماره  32071144